تحقیق ایجاد پایگاه داده ها 💯

دانلود تحقیق ایجاد پایگاه داده ها باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق ایجاد پایگاه داده ها

تحقیق-ایجاد-پایگاه-داده-هالینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 30 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏نمودار ERD‏:
‏موجوديت ها : كلاس ـ دانشجو ـ استاد ـ درس ـ آموزشگاه .
‏دانشجو
‏استاد
‏درس
‏كلاس
‏آموزشگاه

‏نمودارِDFD‏:
‏دانشجو
‏دانشجو
‏آموزشگاه
LEVEL0:
LEVEL1:
‏پركردن
‏مشخصات
‏تعيين روز ،
‏كلاس و استاد
‏مسئول امتحان
‏مركز
‏استاد ها
‏بايگاني فرم
‏دانشجو
‏ثبت نمره مركز
‏ثبت نمره هر فرد در دوره
‏دانشجو
2
‏مقدمه
‏در موسسه آموزشي فعاليت هاي زيادي صورت مي گيرد ، درابتدا يك فرد به موسسه مراج‏عه ‏ مي كند ، و درخواست ثبت نام مي گند ‏.پس از پركردن فرم ثبت نام كه شامل مشخصات كامل آن فرد مي باشد ، اين فرم در مكاني ذخيره مي شود و ساعت ، تاريخ شروع كلاس و روز كلاس توسط مسئولين موسسه به شخص مراج‏عه ‏ كنند‏ه ‏ ( دانشجو )‏ا‏علام مي شود و پس از تاييد او نام اين فرد در ليست افرادي كه در دوره شركت مي‏ كنند نوشته شده و يك كپي نيز از اين ليست براي مركزي كه قرار است در آن مركز از افراد امتحان گرفته شود فرستاده مي شود .
‏در طول مدت دوره هر جلسه حضور و غياب افراد ثبت مي شود و در پايان هر دوره افرادي كه در كل جلسات شركت كرده اند به مركز براي دادن امتحان معرفي مي شوند .
‏از طرف ديگر در زمان مشخص روز ، ساعت و تاريخ امتحان به اطلاع افراد رسانده مي شوند . بعد از اينكه امتحان افراد به پايان رسيد نمره هر فرد به موسسه فرستاده مي شود و در مكاني ذخيره و بايگاني مي شود .
3
‏با توجه به مطا لب فوق‏ تا حدودي با فعاليت هاي يك موسسه ‏آشنا شده ايد و مشاهده كرديد كه در اين گونه موسسات اطلاعات فراواني نگهداري مي شود .تصور كنيد زماني كه نياز است مشخصات فردي را مثلا شماره تلفن يك فرد را تغيير دهيد بايد كل اطلاعات افراد را ‏بر‏ر‏سي كنيد و شخص مورد نظر را پيدا كنيد ‏تا‏ ‏توانيد تغييرات را انجام دهيد .
‏بنا براين نياز به برنامه كارآمد‏ي ‏ داريم كه در كمترين زمان اطلاعا ت را جستجو كند و يا حجم زيادي از اطلاعا ت را در مكان كوچكتر با حداقل تكرار در اطلاعات ذخيره كند .
‏براي ايجاد يك برنامه كه بتواند كليه اطلاعا ت موسسه را ذخيره كند نياز به يك پايگاه داه است ‏كه توانايي مديريت و نگهداري اطلاعات را داشته باشد .
‏و از طرف ديگر براي اينكه افرادي كه با اين برنامه سروكار دارند ممكن است با برنامه ‏‌ SQL‏ آشناي كامل نداشته باشند و يا تايپ كردن هر كد و دستوربراي آنها كمي مشكل با شد با استفاده از برنامه ‏فرم هاي را طراحي مي كنيم كه براي همه كاركردن با اين برنامه راحت وآسان با شد و همه بتوانند با اين برنامه كار كنند .
‏براي ‏اين كار يك پايگاه داده به نام TEACHIN‏در برنامه SQL‏ ‏ ‏ طراحي كرده ايم كه مشخصات آن به شرح زير است ‏.
4
‏ا‏يجاد پايگاه داده TEACHING
‏با تايپ اين متن در برنامه SQL Query Analyzer ‏ ديتابيس خود را ايجاد كنيد .
create database teaching
‏ on
( name = ‘teaching_ dat,
‏ File name=’D:program filesMicrosoft Sql serverMssqldatateachingdat.Mdf ‘ ,

 

دانلود فایل