تحقیق انحرافات اجتماعي جوانان 36 ص 💯

دانلود تحقیق انحرافات اجتماعي جوانان 36 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق انحرافات اجتماعي جوانان 36 ص

تحقیق-انحرافات-اجتماعي-جوانان-36-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 43 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏مقدمه :
‏باید از دگم گرایی ها در اندیشه فلسفی ‏دوری کرد‏.
 ‏برای بشر بنیادی تر از بررسی حقیقت ‏جستجوی ارزش آن بوده است و متافیزیسین ها همگی به دنبال ارزش گذاری مفاهیم متضاد ‏بوده اند‏،‏کسانی که به شهود دلایل منطقی را متصل ‏می کنند راه به خطا رفته اند‏،‏بشر به دلیل خواست ” قدرت ” به دنبال ‏شناخت است نه به دلیل تشنگی عقل ناب‏ ‏نمی توان از همساز با طبیعت بودن یک اصل ‏اخلاقی برای خود ساخت. زیرا طبیعت بی رحم است و اگر آدمی بخواهد مطابق با طبیعت ‏زندگی کند باید بی رحم باشد‏.
‏فیلسوفی که درصدد آفرینش جهان بنابر ‏تصور خویش است می خواهد همه به فلسفه اش ایمان بیاورند و این همان روا داشتن ‏استبداد بر دیگران است‏.
‏غرور و فریب رواقیون دلیل علاقه آنها به ‏اخلاق و آمیختن آن با طبیعت است. زیرا تفکر رواقی درواقع نوعی استبداد راندن بر ‏خویشتن است و چون فرد جزئی از طبیعت است پس طبیعت نیز استبداد را بر او حاکم می کند ‏فلسفه همان خواست قدرت است همان خواست ‏علت نخستین‏ ‏باید بر فریب حواس خود پیروز ‏شویم‏ ‏علم جهان را توضیح نمی دهد بلکه تفسیر ‏می کند و در واقع معنایی برای وجود نباید در نظر گرفت‏.
1
‏مقدمه :
‏باید از دگم گرایی ها در اندیشه فلسفی ‏دوری کرد‏.
 ‏برای بشر بنیادی تر از بررسی حقیقت ‏جستجوی ارزش آن بوده است و متافیزیسین ها همگی به دنبال ارزش گذاری مفاهیم متضاد ‏بوده اند‏،‏کسانی که به شهود دلایل منطقی را متصل ‏می کنند راه به خطا رفته اند‏،‏بشر به دلیل خواست ” قدرت ” به دنبال ‏شناخت است نه به دلیل تشنگی عقل ناب‏ ‏نمی توان از همساز با طبیعت بودن یک اصل ‏اخلاقی برای خود ساخت. زیرا طبیعت بی رحم است و اگر آدمی بخواهد مطابق با طبیعت ‏زندگی کند باید بی رحم باشد‏.
‏فیلسوفی که درصدد آفرینش جهان بنابر ‏تصور خویش است می خواهد همه به فلسفه اش ایمان بیاورند و این همان روا داشتن ‏استبداد بر دیگران است‏.
‏غرور و فریب رواقیون دلیل علاقه آنها به ‏اخلاق و آمیختن آن با طبیعت است. زیرا تفکر رواقی درواقع نوعی استبداد راندن بر ‏خویشتن است و چون فرد جزئی از طبیعت است پس طبیعت نیز استبداد را بر او حاکم می کند ‏فلسفه همان خواست قدرت است همان خواست ‏علت نخستین‏ ‏باید بر فریب حواس خود پیروز ‏شویم‏ ‏علم جهان را توضیح نمی دهد بلکه تفسیر ‏می کند و در واقع معنایی برای وجود نباید در نظر گرفت‏.
1
‏مقدمه :
‏باید از دگم گرایی ها در اندیشه فلسفی ‏دوری کرد‏.
 ‏برای بشر بنیادی تر از بررسی حقیقت ‏جستجوی ارزش آن بوده است و متافیزیسین ها همگی به دنبال ارزش گذاری مفاهیم متضاد ‏بوده اند‏،‏کسانی که به شهود دلایل منطقی را متصل ‏می کنند راه به خطا رفته اند‏،‏بشر به دلیل خواست ” قدرت ” به دنبال ‏شناخت است نه به دلیل تشنگی عقل ناب‏ ‏نمی توان از همساز با طبیعت بودن یک اصل ‏اخلاقی برای خود ساخت. زیرا طبیعت بی رحم است و اگر آدمی بخواهد مطابق با طبیعت ‏زندگی کند باید بی رحم باشد‏.
‏فیلسوفی که درصدد آفرینش جهان بنابر ‏تصور خویش است می خواهد همه به فلسفه اش ایمان بیاورند و این همان روا داشتن ‏استبداد بر دیگران است‏.
‏غرور و فریب رواقیون دلیل علاقه آنها به ‏اخلاق و آمیختن آن با طبیعت است. زیرا تفکر رواقی درواقع نوعی استبداد راندن بر ‏خویشتن است و چون فرد جزئی از طبیعت است پس طبیعت نیز استبداد را بر او حاکم می کند ‏فلسفه همان خواست قدرت است همان خواست ‏علت نخستین‏ ‏باید بر فریب حواس خود پیروز ‏شویم‏ ‏علم جهان را توضیح نمی دهد بلکه تفسیر ‏می کند و در واقع معنایی برای وجود نباید در نظر گرفت‏.
1
‏مقدمه :
‏باید از دگم گرایی ها در اندیشه فلسفی ‏دوری کرد‏.
 ‏برای بشر بنیادی تر از بررسی حقیقت ‏جستجوی ارزش آن بوده است و متافیزیسین ها همگی به دنبال ارزش گذاری مفاهیم متضاد ‏بوده اند‏،‏کسانی که به شهود دلایل منطقی را متصل ‏می کنند راه به خطا رفته اند‏،‏بشر به دلیل خواست ” قدرت ” به دنبال ‏شناخت است نه به دلیل تشنگی عقل ناب‏ ‏نمی توان از همساز با طبیعت بودن یک اصل ‏اخلاقی برای خود ساخت. زیرا طبیعت بی رحم است و اگر آدمی بخواهد مطابق با طبیعت ‏زندگی کند باید بی رحم باشد‏.
‏فیلسوفی که درصدد آفرینش جهان بنابر ‏تصور خویش است می خواهد همه به فلسفه اش ایمان بیاورند و این همان روا داشتن ‏استبداد بر دیگران است‏.
‏غرور و فریب رواقیون دلیل علاقه آنها به ‏اخلاق و آمیختن آن با طبیعت است. زیرا تفکر رواقی درواقع نوعی استبداد راندن بر ‏خویشتن است و چون فرد جزئی از طبیعت است پس طبیعت نیز استبداد را بر او حاکم می کند ‏فلسفه همان خواست قدرت است همان خواست ‏علت نخستین‏ ‏باید بر فریب حواس خود پیروز ‏شویم‏ ‏علم جهان را توضیح نمی دهد بلکه تفسیر ‏می کند و در واقع معنایی برای وجود نباید در نظر گرفت‏.

 

دانلود فایل