دانلود تحقیق آموزش به کودکان دبستانی 50 ص باکیفیت
🟢 بهترین کیفیت
🟢 ارزان
🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده
🟢 پشتیبانی 24 ساعته
تحقیق آموزش به کودکان دبستانی 50 ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 65 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
فهرست مطالب
موضوع ……………………….………………………………………………………………………………….…….…………………..صفحه
چکیده……………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….4
مقدمه…………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….6
ویژگی های عمومی کودک دبستانی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………7
روش آموزش مستقیم یا روش آموزش سخنرانی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..7
فنون موثر آموزش با روش سخن………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………………….7
بیان هدفهای آموزشی و آماده کردن یادگیرندگان………………………………………………………………………………………………………………………………..7
استفاده از پیش سازمان دهنده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………8
ارائه مطالب …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….8
توضیح دادن…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….8
شورو شوق و تحرک ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..9
پرسیدن سوال هنگام آموزش با سخنرانی…………………………………………………………………………………………………..……………………………………………9
یاد داشت برداری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….10
انتقاد از روش سخنرانی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….10
موارد استفاده از روش سخنرانی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..10
آموزش با روش بحث گروهی ….………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………11
مراحل آموزش با روش بحث گروهی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………11
انتخاب موضوع بحث………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………11
یافتن زمینه مشترک برای بحث…………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………11
بیان هدفهای آموزشی و محدوده زمان…………………………………………………………………………………………………………………………………………..………11
ترتیب نشستن افراد در جلسه بحث……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..12
2
هدایت جریان بحث………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..12
روش آموزش اکتشافی ……………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………..13
مراحل آموزش برای یادگیری اکتشافی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………13
اقدامات پیش از آزمون………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………………………………………….13
تعیین قصد یا هدف ……………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………….13
انتخاب یک موضوع مشکل یا معما بر انگیز………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………13
آموزش دادن درس………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………....14
آماده ساختن یادگیرندگان و توضیح دادن روشهای اکتشافی………………………………………………………………………………………………………………………………..14
ارائه موقعیت معمابرانگیز….. جمع آوری اطلاعات یا داده ها و آزمایشگری……………………………………………………………………………………………………………..14
فرضیه سازی و توضیح دادن…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..15
تحلیل فراینداکتشافی……………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………15
اقدامات پس از آموزش………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..15
گروه همسالان در دوره کودکی و نیاز به وابستگی ……. ……………………………………………………………………………………………………………………………………..15
رشد خود پنداره و نیاز به سازندگی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………16
روش اکتشافی هدایت شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………17
آموزش با روشهای گوناگون بازی وورزش…………..………………………………………………………………………………………………………………………………………………..17
تعريف روش:1 …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 19
روش تاریخی / روش نوین ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………….. 19
تعريف تدرس…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 20
روش كنفـــــرانس ( گــــرد هم آيي )……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 20
روش شاگــــرد ـ استــــادي……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………. 20
3
روش چند حســـي ( مختلط )……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………... 21
روش حل مسئلــــه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 21
روش پـــــروژه اي …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….21
شيــــــوه سخنــــــراني …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 22
شيوه بازگويـــي …………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 22
شيـــــوه پــــرسش و پاســـــخ …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………22
شيوه تمــــريني ……………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………….. 22
شيـــــوه بحثــــي ………………………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………….. 22
شيــــوه نمايشــــي…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 23
شيــــوه آزمايشـــي ( روش اجرا كردن يا يادگيري بوسيله عمل )………………………………………………………………………………………………………………. 23
شيــــوه گـــــردش علمـــــي ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 23
استفاده از منابـــــع ديداري و شنيــــداري ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 24
الگــــوي كاوشگــــري به شيوه حقـــــوقي ………………………………………………..………………………………………………………………………………………………..24
الگــــوي آمــــوختن كنتـــــرل خود ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….24
الگــــــــوي ايفاي نقش ………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………24
روش كارگاهـــــــي ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 25
روش سخنــــراني……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 25
سمينـــــار ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..25
كنفــــــــرانس ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….25
4
سمپـــــــوزيــــــوم ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..25
روش تدريس كارگاهـــــي ………………….…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 25
مــــــــرحله ارایه درس کــــــوتاه ……………………………….…………………………………………………………………………………………………………………………………. 25
مــــرحله فعاليت و كار ……………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………………25
مـــرحله مشاركت ……………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………… 25..
مرحله درسي كوتاه و فشرده: ………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………..26
مرحله فعاليت گروهي و انجام وظايف انفرادي:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 26
مرحله مشاركت و جمع بندي …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….26
الگـــــوي دريافت مفهـــــوم …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..26
الگــــوي تفكـــــر استقرايــــي …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….27
الگـــوي آمــــوزش كاوشگــــري………………..……………………………………………………………………………………………………………………………………………………27
الگـــوي پيش سازمـــان دهنـــد.ه…………………………………………….………………………………………………………………………………………………………………………28
الگوي يادسپاري / الگوي رشد عقلي…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 28
الگوي كاوشگري علمي /الـگــــوي تدريس غيـــــر مستقيم……………………………………………………………………………………..……………………………………… 29
الگـــوي بدايع پــــردازي ( افـــزايش تفكــــر خلاق )……………………………………………………………………………………………………………………………………….29
الگــــوي آگاهي يابي / الگـــــوي ديــــدار در كــــلاس درس ……………………………………………………………………………………………………………………. 30
الگــــوي پــــژوهش گـــروهي ( تفحص گــــروهي )…………………………………………………………………………………………………………………………………… 30
الگــــوي آمــــوزش آزمايشگاهــــي………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………… 31
الگـــوي كاوشگـــــري علـــوم اجتماعـــــي ………………………………………………………………………………………………………………………………………. 31
الگـــوي يادگيـــــــري در حد تسلط آمـــــــوزش مستقيـــم ………………………………………………………………………………………………………………….. 31