آموزش و اشتغال زندانیان در عصر حاضر و بررسی اهمیت آن

آموزش و اشتغال زندانیان در عصر حاضر و بررسی اهمیت آن

هدف از این پایان نامه آموزش و اشتغال زندانیان در عصر حاضر و بررسی اهمیت آن می باشد.

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

آموزش و اشتغال زندانیان در عصر حاضر و بررسی اهمیت آن

هدف از این پایان نامه آموزش و اشتغال زندانیان در عصر حاضر و بررسی اهمیت آن می باشد.

مشخصات فایل

تعداد صفحات 74
حجم 195/237 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

هدف از این پایان نامه آموزش و اشتغال زندانیان در عصر حاضر و بررسی اهمیت آن می باشد.

 

 

شرایط سخت و طاقت‏ فرسای زندان در زمان اصول‏ گرایان یا گزارش گلدستون که‏ منجر به بسیاری از تغییرات از جمله مسئله کار شد و کم‏کم‏ بهبود یافت.طی دو دهه بعد بیگاری منسوخ شد و به جای آن‏ ،مکانهایی همراه با کارگاههای‏ آموزشی که زندانیان در آن می‏ توانستند کار کنند ایجاد شد. به کارکنانی هم که به زندانیان‏ آموزش می‏دادند،پول اضافی‏ پرداخت می‏شد. تعصبها به دور انداخته شد و جمع‏کردن کلاف‏ به تدریج کاهش یافت(باوجود این،کار تا دهه ۱۹۳۰ در برخی‏ از زندان‏ها ادامه داشت).حرکتی‏ برای ایجاد کارهای صنعتی از سوی دیگر نهادها و وزارتخانه‏ها بوجود آمد و در سال ۱۸۹۸ کومپترولر بیش از سی نوع‏ جنس ساخته شده را فهرست‏ کرد.از سال ۱۹۰۲ آموزشهای‏ بازرگانی به تعدادی از زندانیان‏ جوان داده شد و این در حالی بود که در زندان‏های محلی،اکثر زندانیان بصورت دسته جمعی‏ کار می‏کردند و تعداد کمی از آنها نیز به تنهایی مشغول به کار بودند،با این حال پیشنهادهای‏ کمیته گلدستون مبنی بر اینکه‏ زندانی باید در طول سپری کردن‏ دوران محکومیت خود،قادر به‏ کسب درآمد باشد،پذیرفته نشد و تا سال ۱۹۱۳ دادن پاداش‏ها قطع شد و با اعطای مرخصی به‏ زندانیان،جابجا شد.

 

 

دیدگاههای‏ مقامات عالی رتبه زندان در مورد هدف از کار در زندان از گزارش‏ سالیانه آنها در سالهای ۱۹۰۶ و ۱۹۰۷ در زیر آمده است:
"هرگونه تلاشی برای ایجاد تسهیلات شغلی که نه تنها پر سود خواهد بود بلکه موقعیت‏ آموزش دادن برخی از صنایع‏ را به زندانیان بوجود آورد.اگر مستقیما منجر به استخدام زندانیان‏ در پیشه خاصی نشود،حد اقل به‏ او عادت کار کردن خواهد داد. در غیر اینصورت زندگی آنها به‏ طرف جرم و جنایت سوق پیدا خواهد کرد. "جنگ جهانی اول باعث شد زندانیان،بسیاری از ملزومات‏ و تجهیزات جنگ را تولید کنند. اما از سال ۱۹۲۰ تا سال ۱۹۳۱ سفارش کافی برای کار وجود نداشت.

 

 

در سال ۱۹۳۲ کمیته‏ای برای‏ بازبینی شیوه‏های بکارگیری‏ زندانیان و کمک به آنان برای‏ پیدا کردن کار پس از آزادی، تشکیل شد.گزارش این کمیته‏ بررسی جامعی را نشان داد.با وجود مشکلاتی که مسئولین‏ زندان با زندانیان غیر ماهی‏ با حبس کوتاه‏مدت داشتند. دیدگاه آنها نسبت به کار زندانیان اصلاح آنها بود و معتقد بودند که از کار کردن زندانیان‏ نباید سوء استفاده کرد و هدف‏ باید اصلاح و بازپروری آنان‏ باشد.کمیته مذکور این نکته را مدنظر قرار داد که سیستم زندان‏ باید بتواند آموزش یک حرفه را برای زندانی فراهم کند و زندانی‏ پس از آزادی بتواند از آن حرفه‏ استفاده کند.البته این امر برای‏ اقلیت کوچکی کاربرد داشت‏ و در مورد بقیه بیشترین کاری‏ که صورت داده شد،فراهم‏ آوردن شرایط کار و عادت‏ دادن زندانیان به مشغول شدن‏ به حرفه‏ای در زندان بود که‏ می‏توانست پس از آزادی به درد او بخورد.این کمیته همچنین‏ پیشنهاد بسیاری از شاهدان را درنظر گرفت،مبنی بر اینکه باید به زندانیان حقوقی برابر با حقوق‏ بیرون از زندان پرداخت شود تا آنها را وابسته به شغل نگه دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1-مقدمه    8
2-2- ضرورت آموزش و بالندگی نیروی انسانی    12
2-3- تاریخچه آموزش های فنی و حرفه ای در جهان و ایران    16
2-4-آموزش فنی و حرفه ای    18
2-5- واژه شناسی آموزش فنی و حرفه‌ای    20
2-6- آموزش در زندان    21
2-7- مهارت    22
2-8-سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور  (TVTO)    22
2-9- کارآفرینی ، تعریف و اهداف آن    23
2-10- مبانی تئوریک آموزش های فنی و حرفه ای    25
2-11-ضرورتها و الزامات آموزش مهارت های فنی و حرفه ای    31
2-12- نقش آموزش های فنی و حرفه ای در تربیت نیروی انسانی    35
2-13-تاثیر مهارت در اشتغال    39
2-14- رابطه آموزش های فنی و حرفه ای و اشتغال    43
2-15-آموزش های فنی و حرفه ای در زندان    50
2-16-ضرورت آموزش فنی و حرفه ای در زندان    54
2-17-تاریخچه‏ آموزش و اشتغال زندانیان‏ در نظام زندانبانی‏ انگلستان    57
2-18-آموزش و اشتغال زندانیان در قرن حاضر    61
2-19- مرور ادبیات و سوابق مربوطه    66
منابع و مآخذ    73
الف) منابع فارسی    73
ب) منابع خارجی    75

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢

دانلود فایل

  • کنکور را داشته باشد.


    مزایای بسته آموزشی:
    – تدریس جامع کلیه مطالب مربوط به عناوین نامبرده
    – حل و تحلیل مثال های مهم کتاب
    – حل مسائل مهم امتحانی خارج از کتاب
    – ارائه نکات ریز و ظریف کنکوری
    – استفاده از جدول، نمودار و تصاویر آموزشی و رنگی زیبا جهت بالا رفتن کیفیت آموزش
    – قابل پخش بودن ویدئوها با کامپیوتر، لب تاب و تلویزیون


    ویژگی های بسته آموزشی:
    – تعداد سرفصل های تدریس شده: 4
    – زمان آموزش: 97 دقیقه
    – تعداد صفحات جزوه: 10
    – حجم فایل اصلی: 123 مگابایت


    سرفصل های آموزشی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز

    سرفصل کامل تمام دروس فصل 5 فیزیک 3 ریاضی و فصل 4 فیزیک 3 تجربی به صورت زیر است:

    القای الکتزومغناطیسی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز
    القاگرها و اثر خودالقایی
    القای متقابل- انرژی ذخیره شده در القاگر
    جریان متناوب
    مبدل ها (ترانسفورماتورها)

    جزوات و فیلم های آموزشی سایر عناوین و دروس مربوط به کتاب حاضر و سایر کتاب ها را می توانید از همین سایت دانلود کنید.
  • دانلود فایل

  • بررسی رویكردهای مختلف حسابداری ىر حال حاضر (دانلود سریع)
  • بررسی رویكردهای مختلف حسابداری ىر حال حاضر
  • بررسی مخاطرات ایستگاه CNG به منظور تعیین آثار ناشی از حوادث محتمل بر روی افراد حاضر در محل استفاده
  • بازکاوی اضطراب و بحران هویت از عصر قدیم تا عصر جدید
  • بازکاوی اضطراب و بحران هویت از عصر قدیم تا عصر جدید
  • مقاله رویكردهای مختلف حسابداری حال حاضر (دانلود سریع)
  • مقاله رویكردهای مختلف حسابداری حال حاضر
  • تحقیق جايگاه و موقعيت فلسفه اسلامي در دوران حاضر ( ورد) 💯
  • تاثیر مهارت در اشتغال با تاکید بر آموزش های فنی و حرفه ای
  • تاثیر آموزش های فنی و حرفه ای بر اشتغال
  • پاورپوینت بررسی کارآفرینی مبتنی بر دانش شرط لازم برای اشتغال موثر دانش آموختگان آموزش عالی