یوگا،جادوی جوانی صورت

یوگا،جادوی جوانی صورت

لیست ده گانه

لیست مواردی که ضد ساختار صورت هستند در زیر آمده است. لیست را پر کرده و ببینید چه مواردی را می خواهید بهبودبخشید. برای این منظور به یک برنامة ورزشی احتیاج دارید.

 

۱ـ لبهای نازک
۲ـ غبغب آویزان
۳ـ ابروان افتاده
۴ ـ پلک های افتاده
۵ ـ معایب بینی
۶ ـ چین خوردگی گردن
۷ ـ گونه های خوابیده
۸ ـ خط های بوجود آورنده ناشی از حالات عادی صورت
۹ ـ چروک ایجاد شده در صورت
۱۰ ـ چروک ناشی از تحلیل عضلاتی

۱ ـ لبهای نازک و سخت

با افزایش سن لب ها و ناحیه اطراف آن نازک و خشک می شوند. از عوامل ایجاد کننده آن می توان فشارهای عصبی کشیدن سیگار و اشعة خورشید و عادات حرکتی صورت را نام برد. خط های ایجاد شده در لب ها اثرات فرو رفتگی آن می تواند سن شما را بیشتر از آنچه که هست نمایش دهد و از زیبایی شما بکاهد. با ورزش های صورت می توانید عضلات اطراف دهان را ساخت لبانی برجسته تر و ظاهری جوان تر به صورت داد.

۲ ـ غبغب آویزان
در سن ۳۰ سالگی و یا بیشتر آرواره شروع به افتادن می کندو با قوی کردن عضلات آرواره ها و گردن می توان حالت آرواره ها را حفظ کرد. با انجام روش های مربوطه می توانید حتی در صحبت کردن هم اعتماد به نفس به دست آورید. با انجام این ورزش می توانید از بزرگ شدن غبغب جلوگیری کنید.

۳ـ ابروان افتاده
هنگامیه که عضله دور چشم ضعیف می شود ابرو شروع به افتادن می کند که این وضعیت از نیم رخ بیشتر نمایان است. بوسیله ورزش دادن عضلات، ابرو به صورت طبیعی بالا کشیده می شود. همچنین می توان با قوی کردن عضله بسیار کوچک ولی مهم پلک بالایی چشم، حالت چشم را جوان تر نمایش داد تا صورت حالتی هشیار تر و زنده تر پیدا کند.

 

۴ ـ پلک افتاده
حتی اگر شما مشهور ترین ستاره سینما یا ملکه زیبایی هم باشید راه فراری از پایین افتادن پلک ها ندارید. گاهی وراثت هم سبب ایجاد نواری در بالای چشم شده که در بعضی مواقع پلک مانند روکش بر روی چشم می افت. در این وضعیت سن فرد دوبرابر به نظر می رسد. با ورزش دادن عضلات کوچک پلک ها چشمانی بزرگتر و گردتر و ظاهری آگاه تر و سر حال تر پیدا کرده و با خون رسانی بیشتر به این ناحیه چشمانتان براق تر شده و چشمانی شبیه به ستاره ها پیدا می کنید.

۵ ـ معایب بینی
بندرت کسی از بینی اش راضی است . با افزایش سن بینی چه کوچک چه بزرگ، بلند یا کوتاه، بزرگتر می شود. با شل شدن عضلات گونه فضایی خالی در اطراف بینی پدیدار می گردد. بهترین راه برای محکم نگه داشتن بینی قوی کردن عضله کوچک بینی که در زیر سوراخ بینی قرار دارد می باشد. ورزش دادن روزانه این عضله سبب بهبودی شکل بینی و سفت شدن دهان و جمع و جور شدن لب بالایی می شود.

۶ ـ چین خوردگی گردن
حتی جوانان می توانند گردنی با پوست شل و چین خورده داشته باشند که در اثر قرار گرفتن در برابر خورشید، رژیم ناکافی و کمبود ورزش پیش می آید. بالا رفتن سن هم وضع را وخیم تر می کند. پوست گردن به جهت حساس بودن، سن را بیشتر از دیگر نواحی بدن نشان می دهد و این مسئله در افرادیکه گردن باریک دارند حادتر می شود. با ورزش دادن این عضلات می توانید سایز عضلات گردن خود را تغییر و وضعیت آن را بهبود بخشید

نظر دهید

پاسخ دهید