پاورپوینت بازيافت و تفكيک از مبدا

پاورپوینت بازيافت و تفكيک از مبدا

دانلود پاورپوینت بازيافت و تفكيک از مبدا در 94 اسلاید با فرمت pptx

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوینت بازيافت و تفكيک از مبدا

دانلود پاورپوینت بازيافت و تفكيک از مبدا در 94 اسلاید با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 94
حجم 6800/174 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بازيافت و تفكيک از مبدا جهت رشته مدیریت در قالب 94 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

مقدمه
در حال حاضر در كشور ما 40 تا 43 هزارتن پسماند شهري توليد مي كنيم . از اين مقدار 60 % الي 70 % مواد آلي را شامل مي شود ، كه در منازل استفاده مي كنيم اين مواد پسماندهاي تر غذايي است. و 30 درصد باقيمانده هم چيزي در حدود 9 درصد كاغذ 5، درصد پلاستيك و مابقي پارچه، چوب و .. كه اكثراً   قابل بازيافت هستند.
اگر اين بازيافت مطلوب انجام شود چيزي به نام دفن در خصوص زباله هاي قابل بازيافت وجود نخواهد داشت و بنابر اين زمين كمتري استفاده مي شود . 
 كارشناسان پسماندهاي سازمان حفاظت محيط زيست معتقد ند يكي از راههاي موفق براي رسيدن   به بازيافت مطلوب چه كمپوست ، چه بازيافت معمولي، تفكيك از مبدا است .  

 

درصورتيكه برنامه ريزي، تمركز در اين مقوله  بيشتر شود مطمئناً بازيافت هم مطلوب شده  و ديگر بازيافت غير اصولي و غير بهداشتي نخواهيم داشت.
از اين روي مي بايست  با آشنا نمودن عموم مردم با معضلات و مشكلات زيست محيطي،    فرهنگي،  اقتصادي و اجتماعي ناشي از توليد زباله و دفع نامناسب آن، مشاركت بيش از پيش مردم را جلب        نماييم تا در ساختن جامعه اي عاري از هرگونه آلودگي از همكاري آنها     بهره مند باشيم و در پرتو تعامل سازنــده، فرداي روشني براي فرزندان اين مرز و بوم ترسيم نماييم.

 

 

 

عنوان :
مقدمه

تاريخچه 

پسماند يا زباله چيست؟
انواع پسماند
 پسماندهاي عادي: 
 پسماندهاي پزشكي :
 پسماندهاي ويژه:

 نمونه هايي از پسماندهاي ويژه:

پسماندهاي كشاورزي:
و…


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢