دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word

 دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد

مبانی نظری CRM
,ادبیات نظری CRM
,چارچوب نظری CRM
,فصل دوم پایان نامه CRM
,خرید مبانی نظری CRM

دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 32
حجم 158/197 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

مشتری همان كسی است كه نیازش را خود تعریف می كند، كالاها و خدمات تولیدی را مصرف می كند و حاضر است بابت آن هزینه مناسبی بپردازد. ولی زمانی این هزینه را متقبل می شود كه در كالاها یا خدمات تحویلی ارزشی را ببیند كه پرداخت هزینه آن را توجیه نماید (شاهین و تیموری، 1387). مشتری شخصیتی است حقیقی یا حقوقی است که علاوه بر نیاز، حق انتخاب کالا و خدمات را داشته و سازمان نیازی را برای آنها تأمین می كند.رضایت مشتری احساس مثبت مشتری پس از دریافت و استفاده از خدمات یا بهره گیری از عملکرد است. پس رضایت مشتری را می توان به نوعی قضاوت مشتری نسبت به نتیجه ی حاصل از استفاده از خدمات و یا بهره گیری از عملکرد تعریف نمود( پاركر  و ماتیوس ، 2001).

 

 

 

برآورده شدن نیاز مشتریان بطوری كه منجر به خرید دوباره یا ایجاد وفاداری مطلق و یا اشتیاق توصیه به دیگران شود. وفاداری، ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید كالاها و خدمات بطور مكرر تعریف می گردد (سوسانا  و لارسون ، 2004). اما تعریف جامعی نیز از وفاداری وجود دارد (اولیور ریچارد، 1999). مدیریت ارتباط با مشتری قادر است فاصله بین مشتریان و سازمان را كاهش دهد و با وفاداری مشتری، خدمت برتر، گرد آوری بهتر اطلاعات و آموزش سازمانی، موجب مؤفقیت سازمانی گردد( نگوین  و همكاران، 2007) . هدف اصلی مدیریت ارتباط با مشتری به بیان ساده عبارت است از درك و رفتار بهتر با مشتریان به منظور افزایش وفاداری و منافع ( زارا لی ، 2009).

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

دﯾﺪﮔﺎه ﻫﺎی صاحبنظران در مورد مراحل اجرای CRM

ﻣﺪل ﯾﮑﭙﺎرﭼﻪ ﺳﺎزی ﮐﺎرﮐﺮدﻫﺎی ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر در اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺑﺎزار ﯾﺎﺑﯽ

فراﯾﻨﺪ CRM از دﯾﺪﮔﺎه تام

چارچوب نظری

فرایند مدیریت ارتباط با مشتری

رضایت مشتری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word

پکیج دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word قابل ویرایش

 دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word

 پکیج دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word

 خرید دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word

 سایت دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word

 بهترین دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word

سایت دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word

فایل دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word

چگونه دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word را دانلود کنیم ؟  از توضیحات روی لینک دانلود کلیک کنید

آیا دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word کیفیت لازم برای ارائه دارد؟ بله تمام محصولات دارای کیفیت عالی بوده و برای ارائه تنظیم شده اند

آیا دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word قابل ویرایش است؟ بله اکثریت فایل ها قابل ویرایش می باشند

بهترین کیفیت دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word را دارد.

پشتیبانی اول پیامک  بعد تلگرام ودر نهایت تماس به صورت فوری جوابگو هستیم 09214087336  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *