دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word

 دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد

مبانی نظری مشتری
,ادبیات نظری مشتری
,چارچوب نظری مشتری
,فصل دوم پایان نامه مشتری
,خرید مبانی نظری مشتری

دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 46
حجم 1016/784 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

با توجه به گسترش بازارهای جهانی و حضور رقبای متعدد، فعالیت شرکت‌ها برای دستیابی به سهم بیشتری از بازار به شدت افزایش یافته است. در این بین یافتن بهترین راه برای جذب و نگهداری مشتری همواره مورد سوال بوده است. تحقیقات نشان داده‌ است که حفظ مشتریان قدیمی و وفادار بسیار اقتصادی‌تر از جذب مشتریان جدید است. بهترین برنامه‌ی وفاداری، صرفاً از طریق جلب توجه و رضایت او، به دست می‌آید. دیگر برنامه های وفاداری از قبیل هدایای تبلیغاتی، جوایز و غیره صرفاً موجب تفاوت‌هایی جزیی و کم اهمیت می‌شوند(حقیقی كفاش و همکاران، 1389). 

 

 

حفظ مشتریان کنونی در بلند مدت‌، نسبت به جلب مستمر مشتریان جدید،ویا برای جایگزینی مشتریان از دست رفته، سودمندتر است. مشتریانی كه رضایت زیادی از سازمان دارند، تجربیات مثبت خود را برای دیگران بیان می‌كنند و به عاملی برای تبلیغ سازمان می‌شوند؛ كه در نتیجه هزینه‌ی جذب مشتریان جدید را كاهش می‌دهند. این مطلب بویژه برای ارائه‌دهندگان خدمات حرفه‌ای بسیار مهم است زیرا شهرت و خوشنامی و بیان مزایا و نكات مثبت آن‌ها از سوی دیگران منبع اطلاعات كلیدی برای مشتریان جدید است.

 

 

 

فهرست مطالب

2-1-1- تعریف مشتری

2-1-2- تفاوتهای کالا با خدمات

2-1-3- انواع مشتری

2-1-4- اهمیت مشتری

2-1-5- نیاز مشترى

2-1-6- كسب رضایت مشترى دو شرط اساسى دارد

2-1-7- مراحل ایجاد و گسترش فرهنگ مشتری مداری

2-1-8- انواع دسته بندی مشتریان

2-1-9- درجه بندی مشتری و نوع رفتار او

2-1-10- مفهوم مشتری

2-1-110- نیازها و انتظارات مشتری

2-1-12- به طورکلی نیازها و توقعات مشتریان بیشتر حول محورهای زیر است

2-1-13- مهمترین اثرات رضایت مشتری بر فرایندهای سازمان

2-1-14- ازنظر موسسه، رضایت مشتری حاصل یک سیستم سه قسمتی است که عبارتند از

2-1-15- فرایند ارزیابی رضایتمندی، حداقل بر دو عامل مداخله‌گر تاكید دارد

2-1-16- ابعاد رضایت مشتری

الف- رضایت مختص تعامل

ب- رضایت تجمعی

2-1-18- مدل‌های شكل‌گیری رضایت مشتری

2-1-19- مدل‌های سنجش رضایت مشتری

2-1-20-برخی دلایل که سازمانها ترغیب به مطالعه در بخش کیفیت خدمات می شوند

2-1-21- تعریف خدمات

2-1-22- مفهوم کیفیت

2-1-23- ابعاد کیفیت خدمات

2-1-24- مدل های مختلف کیفیت خدمات

2-1-25- دسته بندی مدل های کیفیت خدمات برمبنای مدیریت کیفیت استراتژیک

2-1-25-1- مدل تحلیل شکافهای پنج گانه کیفیت خدمات

2-1-25-2- مدل تحلیل شکاف های هفت گانه کیفیت خدمات

تاریخچه و سابقۀ موضوع تحقیق

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word

پکیج دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word قابل ویرایش

 دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word

 پکیج دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word

 خرید دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word

 سایت دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word

 بهترین دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word

سایت دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word

فایل دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word

چگونه دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word را دانلود کنیم ؟  از توضیحات روی لینک دانلود کلیک کنید

آیا دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word کیفیت لازم برای ارائه دارد؟ بله تمام محصولات دارای کیفیت عالی بوده و برای ارائه تنظیم شده اند

آیا دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word قابل ویرایش است؟ بله اکثریت فایل ها قابل ویرایش می باشند

بهترین کیفیت دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مشتری و درجه بندی نوع رفتار او با فرمت word را دارد.

پشتیبانی اول پیامک  بعد تلگرام ودر نهایت تماس به صورت فوری جوابگو هستیم 09214087336  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *