دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word

 دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد

مبانی نظری ارتباط مشتری
,ادبیات نظری ارتباط مشتری
,چارچوب نظری ارتباط مشتری
,فصل دوم پایان نامه مشتری
,خرید مبانی نظری مشتری

دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 60
حجم 123/30 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

استراتژی‌های بازاریابی سنتی حول مفهوم چهار P (قیمت: Price، محصول: pruduct، توزیع Placement، ترفیع: Promdion) جهت افزایش سهم بازار متمرکز بودند و توجه اولیه آن‌ها افزایش حجم مبادلات بین فروشنده و خریدار بود. در این زمینه حجم فروش، معیار عملکرد استراتژی‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی بود. اما CRM نوعی استراتژی کسب و کار است که فراتر از افزایش حجم مبادله می‌رود و هدف آن افزایش سودآوری، درآمد و رضایت مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری واژه‌ای است که برای توصیف نحوة مدیریت فوق فعال، ارتباطات با مشتریان تعریف می‌شود. CRM تمام مؤلفه‌هایی است که در درون یک سازمان با مشتری و به شیوه‌ای هوشمند در ارتباطند. فرایندهای مدیریت مشتری با پشتیبانی نقش‌های عملیاتی و فناوری کسب و کار، تمام این مؤلفه‌ها را به هم متصل می‌کند. به دلیل طبیعت کسب و کار، CRM می‌تواند پیچیده باشد. بسیاری از عملیات و فعالیت‌های روزمره کسب و کارها با مشتریان سر و کار دارند، از این رو فراهم آوردن سیستم‌هایی که بتواند هر کدام از فرآیند کسب و کار، فناوری و نقش‌های لازم جهت اداره کردن مشتریان، در مراحل متعدد چرخه حیات سازمان‌هاست (Cunnigham; 2002: 5-6). با همه اینها گروهی CRM را استراتژی، برخی فناوری، بعضی‌ها فرآیند و دسته‌ای دیگر آن را سیستم اطلاعاتی به شمار می‌آورند.

 

 

 

فهرست مطالب

2- 3- 1 مقدمه مدیریت ارتباط با مشتری

2- 3- 2 تاریخچة مدیریت و اهمیت ارتباط با مشتری

2- 3- 2- 1 دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه)

2- 3- 3 مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

2- 3- 4 تعاریف CRM

2- 3- 5 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

2- 3- 6 چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری

2- 3- 7 عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

2- 3- 8 مؤلفه‌های مدیریت ارتباط با مشتری

2- 3- 9 دیدگاه‌های مختلف در ارتباط با CRM

2- 3- 10 ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری

2- 3- 4  مزایای پیاده‌سازی CRM

2- 3- 12 مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان

2- 3- 12 محرک‌های توجه به CRM

2- 3- 12 فرآیند اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

2- 3- 13 اصول CRM

2- 3- 14 مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری

2- 3- 15 اهداف CRM از نظر بارنت و سوئیفت

2- 3- 16 مشتری‌گرایی و مشتری‌مداری

2- 3- 16 مشتری‌مداری و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

2- 3- 17 فرآیندهای خدمات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

2- 3- 18 جریان‌های دانش در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری

2- 3- 19 فرآیندهای پشتیبانی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

2- 3- 20 فرآیندهای تجزیه و تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

2- 3- 21 موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و نتایج اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

2-3-24 دلایل حرکت سازمان ها به سوی سرمایه گذاری براساس CRM

2-3-25 بنیان نظری مدیریت ارتباط با مشتری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word

پکیج دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word قابل ویرایش

 دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word

 پکیج دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word

 خرید دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word

 سایت دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word

 بهترین دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word

سایت دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word

فایل دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word

چگونه دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word را دانلود کنیم ؟  از توضیحات روی لینک دانلود کلیک کنید

آیا دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word کیفیت لازم برای ارائه دارد؟ بله تمام محصولات دارای کیفیت عالی بوده و برای ارائه تنظیم شده اند

آیا دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word قابل ویرایش است؟ بله اکثریت فایل ها قابل ویرایش می باشند

بهترین کیفیت دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word را دارد.

پشتیبانی اول پیامک  بعد تلگرام ودر نهایت تماس به صورت فوری جوابگو هستیم 09214087336  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *