با 3 تمرین صورت خود را ماساژ دهید

با 3 تمرین صورت خود را ماساژ دهید

آیا می دانستید که یک سری حرکات ساده می توانند به شکل دادن، تقویت و صاف شدن چهره تان کمک کنند… بر چین و چروک ها مسلط شوید!

 

این تمرینات را به مدت دو ماه (آغاز دوره)، هر 2 روز یک بار، در مقابل آیینه انجام دهید. و بعد از آن حداقل هفته ای یک بار تکرارشان کنید.

تقویت صورت: چشم ها

انگشت های سبابه تان روی گیجگاه تان بگذارید و به آهستگی پوست را به عقب و بالا حرکت دهید. سپس چشم هایتان را ببندید و سعی کنید تا جایی که می توانید پلک های پایین را بالا ببرید: سپس در همین وضعیت بمانید، پوست باید زیر انگشتانتان بلرزد.

تا 20 بشمارید و این کشیدگی را نگه دارید؛ این تمرین را 2 بار انجام دهید.

تقویت صورت: گونه ها

انگشت ها را در دو طرف چشم ها و دهان بگذارید. با تمام قدرت لبخند بزنید، سپس روی چروک های ایجاد شده را فشار دهید. کشیدگی را 5 ثانیه نگه دارید سپس رها کنید و دوباره شروع کنید. این تمرین را 3 بار انجام دهید.

تقویت صورت: دهان

این تمرین بسیار ساده چروک های لب ها را از بین می برد، برجسته شان می کند و در عین حال چانه را نیز تقویت می کند. بگویید “O” و به تدریج کشش لب ها را افزایش دهید. انقباض ماهیچه ها را 5 ثانیه نگه دارید و سعی کنید چروکی ایجاد نشود.

این تمرین را 10 بار تکرار کنید.

پیشنهاد ویژۀ ما

این تمرینات را بعد از پاک کردن آرایش و روی پوست کاملاً پاک و مرطوب انجام دهید و برای ماساژ پوست از آنها بهره ببرید؛ در واقع این تمرین ها باعث مساعد شدن شرایط گردش خون می شوند.

نظر دهید

پاسخ دهید